Logo do repositório
  • Página Inicial(current)
  • Buscar
    Por Data de PublicaçãoPor AutorPor TítuloPor Assunto
  • Tutoriais
  • Documentos
  • Sobre o RI
  • Eventos
    Repositório Institucional da UFRN: 15 anos de conexão com o conhecimento
  • Padrão
  • Amarelo
  • Azul
  • Verde
  • English
  • Português do Brasil
Entrar

SIGAA

  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "Ramos, M. A. S."

Filtrar resultados informando as primeiras letras
Agora exibindo 1 - 1 de 1
  • Resultados por página
  • Opções de Ordenação
  • Carregando...
    Imagem de Miniatura
    Artigo
    Pedagogical Usability: a theoritical essay for e-learning
    (Holos, 2016) Sales Júnior, F. M.; Ramos, M. A. S.; Pinho, A. L. S.; Santa Rosa, J. G.
    The e-learning in Brazil has shown such intense development followed by its problems. Obstacles in the teaching learning permeate, among others, the use of virtual environments, production of teaching materials, pedagogical mediation, where the tutor has responsibility in these factors. In order to combine the use of technology with the nature of the pedagogical dimension, this theoretical essay discusses the concept of pedagogical usability from existing problems and presents explanations about the dimensions and criteria present in the literature.
Repositório Institucional - UFRN Campus Universitário Lagoa NovaCEP 59078-970 Caixa postal 1524 Natal/RN - BrasilUniversidade Federal do Rio Grande do Norte© Copyright 2025. Todos os direitos reservados.
Contato+55 (84) 3342-2260 - R232Setor de Repositórios Digitaisrepositorio@bczm.ufrn.br
DSpaceIBICT
OasisBR
LAReferencia
Customizado pela CAT - BCZM