Medeiros, Carlos Alberto FreireSilva, Kevin Schwartz Soares de Lima2024-10-092024-10-092024-08-19SILVA, Kevin Schwartz Soares de Lima Silva. Análise de caso: a importância do marketing de afiliados em uma casa de apostas esportivas. Orientador: Carlos Alberto Freire Medeiros. 2024. 27f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Curso de Administração, Centro de Ciências Sociais Aplicadas, Universidade Federal do Rio Grande do Norte, Natal, 2024.https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/60343This work investigates affiliate marketing strategies and the commercial impact on an online sports betting house. The study explores how the company uses affiliate marketing to expand its customer base, retain them, and increase revenue. The research analyzes the specific tactics employed by the company, commercial tracking indicators, and the challenges faced in the industry.Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Brazilhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/br/AdministraçãoEstratégia de marketingFidelização de clientesCasa de apostasAposta esportivaAdministrationMarketing strategyCustomer loyaltyBookmakerSports bettingAnálise de caso: a importância do marketing de afiliados em uma casa de apostas esportivasCase analysis: the importance of affiliate marketing in a sports betting housebachelorThesisCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::ADMINISTRACAO